Het Sociaal Fonds en Marsh/Mercer hebben met de diverse verzekeraars goede afspraken gemaakt. Desondanks kan het voorkomen dat je een klacht hebt over de dienstverlening van één van de verzekeraars. Het Sociaal Fonds heeft met de verzekeraars afgesproken dat zij in dit soort gevallen de klacht met voorrang afwikkelen.
Hieronder is aangegeven op welke wijze je jouw klacht kenbaar kunt maken.
Stap 1
Je probeert eerst jouw klacht rechtstreeks met de verzekeraar op te lossen.
Stap 2
Mocht onverhoopt blijken dat er geen passende oplossing wordt aangeboden, dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling die het Sociaal Fonds voor jou heeft ingericht.
Contact bij klachten
- Voor klachten over de Woon- en motorrijtuigverzekering van Allianz kun je terecht bij mevr. J. Philips.
- Voor klachten over de zorgverzekeringscontracten van OHRA of over de WIA verzekering Individueel Overheid & Onderwijs kun je terecht bij dhr. L. Schippers.